Ваш кошик порожній :(

Шум, завивання, гул при їзді - поширені скарги серед автолюбителів. Вони викликані зносом робочих поверхонь, коли при контакті шестерень виникають непотрібні люфти і мікроудари одна об одну. При постійному повторенні з'являється фонове гудіння, тон якого підвищується зі збільшенням частоти обертів. У деяких випадках заміни деталі можна уникнути - присадка для редуктора заднього моста, додана в трансмісійне мастило, допоможе відновити поверхні тертя.

Причини виникнення шуму в редукторі

Існує цілий ряд факторів, здатних привести до появи стороннього шуму:

  • низький рівень мастила - при пошкодженні сальників, кришки диференціала, прокладок ущільнювачів, поганому приляганні пробки;
  • забруднення олії сміттям, великою кількістю вологи;
  • проблеми в структурі редуктора і піввісь - несправності підшипників, шестерень, ослаблення кріплень.

Присадка для відновлення редуктора здатна впоратися лише з частиною вищевказаних проблем - в першу чергу вона може усунути неполадки, викликані станом трансмісійного мастила, і частково - при порушенні структури редуктора. В інших випадках вона актуальна як додатковий засіб.

Як працюють присадки

Шумоподавляючі склади для «лікування» редукторів відносяться до загального типу КПП-присадок. При додаванні в мастило трансмісії вони утворюють на поверхнях зони тертя щільну захисну плівку, яка знижує активність зносу матеріалу і, відповідно, перешкоджає появі абразивних частинок. Склади можуть бути різними, але їх дія зводиться до загальних ефектів:

  • відновленню контактних ділянок;
  • захисту і зміцненню структури деталей в місцях посиленого тертя;
  • зміна геометрії плям контакту;
  • створення комфортного середовища для функціонування редуктора і КПП в цілому.

В результаті знижується або повністю зникає шум при роботі вузла, а також полегшується сам процес перемикання передач.

Види трансмісійних добавок

Сучасний асортимент присадок пропонує склади трьох типів:

  1. Добавки, які вводять при заміні мастила. Це в основному антифрикційні склади для профілактики передчасного зносу, але при помірному истирании контактних поверхонь вони цілком здатні знизити рівень шуму.
  2. Добавки для екстрених випадків, коли необхідно відстрочити ремонт. Їх вливають в уже наявне мастило. Такі склади здатні не тільки зміцнити контактні поверхні деталей редуктора, але і поліпшити стан еластичних прокладок, запобігаючи таким чином протікання масла. З цим завданням добре впорається присадка-ревіталізант Motor-Life.
  3. Добавки для промивання системи. Їх вводять в наявне мастило безпосередньо перед його зливанням, видаляючи таким чином нагар і відкладення.

Як правильно застосовувати

При заливці присадок слід відштовхуватися від керівництва по експлуатації автомобіля.

Загальні рекомендації по заміні мастила:

  • Використовуйте трансмісійне мастило, рекомендоване виробником. Наявність на редукторі позначки Lifetime Oil звільняє вас від необхідності міняти масло.
  • Перед процедурою заміни прогрійте редуктор до робочих температур.
  • Відкрийте зливний отвір і злийте відпрацьоване масло в заздалегідь приготовлену ємність.
  • Закрийте отвір, попередньо перевіривши стан ущільнювача кришки. Якщо він зносився - змініть його.
  • Використовуючи заливний отвір, влийте нове трансмісійне мастило, орієнтуючись на нижній край горловини.
  • Відповідно до інструкції додайте необхідні присадки. На відміну від інших вузлів, в редуктор склад вводиться одноразово.

Помітне зниження гулу відбувається вже через пару десятків кілометрів. Однак на повне відновлення деталей редуктора потрібен час, яке безпосередньо залежить від ступеня зношеності і розмірів конструкції. У ряді випадків для вирішення проблеми потрібно 1000-2000 кілометрів пробігу.

При цьому варто пам'ятати, що навіть найкращі присадки не в змозі «вилікувати» зламані або повністю зруйновані шестерні. В цьому випадку допоможе тільки повноцінний ремонт з їх заміною.

А чи є ефект?

Той факт, що протишумові присадки позитивно впливають на зносостійкість деталей редуктора і КПП в цілому - доведений факт. Його підтверджують численні відгуки автовласників. Однак є пункти, про які слід знати заздалегідь:

  1. Не всі присадки однаково корисні - при одночасному використанні декількох складів вони можуть конфліктувати між собою. Спочатку в автомобільних мастилах є певний набір присадок для підвищення ефективності їх роботи та захисту деталей. При введенні додаткових складів, баланс може змінюватися, і не завжди в кращу сторону.
  2. Продукт повинен бути високої якості і відповідати технічним характеристикам залитого в редуктор мастила і самого автомобіля. При виборі звертайте увагу на відгуки реальних користувачів, так як обіцянки виробників не завжди реальні.
  3. При сильному рівні зносу деталей присадки можуть виявитися малоефективними. В цьому випадку доведеться вживати додаткових заходів.

Присадки для усунення шуму редуктора - ефективна альтернатива дорогому ремонту

При відсутності радикальних змін форми поверхонь, що труться вони здатні відновити контактні деталі і продовжити термін їх служби. Однак використовувати присадки слід строго відповідно до інструкції. Хімічна несумісність різних складів може привести до прямо протилежного ефекту.

Рекомендуемые статьи

Категорії

Якою мовою ви хочете продовжити перегляд сайту?

Продолжить на Русском Продовжити Українською