Ваш кошик порожній :(

Фарбування пластику салону або кузовних елементів - процес, що вимагає певних знань. При неправильному нанесенні фарби можливо її нерівномірний розподіл і утворення патьоків. Щоб цього не сталося, необхідно ознайомитися з правилами підготовки пластика, вибору фарбувальних складів, а також технологією фарбування.

Варіанти сучасних фарб для пластику автомобіля

Фарба для пластику авто ділиться на два види - в банках і в аерозольних балончиках. Перша наноситься на деталі за допомогою пензлика або спеціального фарбопульта. Фарбування такою фарбою вимагає великого досвіду, тому метод краще довіряти професіоналам.

З аерозолями цілком впорається новачок, головне, дотримуватися рекомендацій фахівців. Фарба наноситься досить просто, швидко сохне і при правильній технології фарбування не залишає дефектів - крапель і патьоків. При такому способі важливо приділити особливу увагу попередній підготовці. Якщо погано обробити поверхню, результат не принесе бажаного ефекту.

Основні види сучасних фарб за складом:

  • акрилові - володіють високими експлуатаційними властивостями, використовуються найчастіше;
  • целюлозні - швидковисихаючі фарбувальні склади з хорошими технічними характеристиками;
  • нітрофарби - підходить для маскування дрібних дефектів, після фарбування потрібно покриття деталі лаком;
  • алкідні - виготовляються на основі смоли алкіду, швидко сохнуть, користуються великою популярністю серед автовласників;
  • поліуретанові - цінуються за високу якість, морозостійкість і довговічність.

Крім складу, фарби розрізняються за кольором і візуальному ефекту. Найбільш популярні такі види, як матові емалі, глянцеві і металік. Рідше використовують перламутрові склади, хамелеон, хром, ксералік і ті, які світяться.

На що звернути увагу при підборі фарби?

Фарба для пластику салону автомобіля і зовнішніх пластмасових деталей вибирається за такими параметрами:

  • Склад - найбільш популярна універсальна акрилова аерозольна емаль. Вона абсолютно нешкідлива, не володіє різким запахом, відрізняється доступною ціною.
  • Колір - якщо потрібно замаскувати невеликий дефект або пофарбувати окрему деталь, наприклад, панель або бампер, колір підбирається відповідно до основним покриттям. При фарбуванні пластика всього салону або кузова автомобіля тон вибирають в залежності від індивідуальних переваг.
  • Консистенція - чим густіше склад, тим більше часу потрібно на повне висихання. Щоб скоротити часові витрати, можна купити фарбу в балончику.

Багато виробників випускають спеціальні текстурні склади для пластикових компонентів. Особливість таких емалей в тому, що вони в точності повторюють текстуру оброблюваної поверхні. Покриття цінується за якість і високу стійкість до механічних пошкоджень.

Якщо фарба вибирається не для кузова, а для салону, особлива увага приділяється кольором. Він відіграє велику роль в створенні атмосфери всередині автомобіля. Світлі відтінки мають заспокійливий ефект, а яскраві налаштовують на позитивну хвилю. Чорний колір асоціюється з класичним стилем, проте у багатьох він викликає зневіру.

Правильна технологія фарбування

Фарбувати пластикові елементи авто потрібно в просторому і добре провітрюваному приміщенні. При цьому дуже важливо, щоб на деталі не потрапляв пил. Перед початком процедури необхідно зняти всі гумові та металеві елементи - ручки, накладки, решітки та інше, а місця, які не підлягають фарбуванню, накриваються поліетиленовою плівкою або газетою. Особливу увагу приділяйте дереву, так як відчищати з нього фарбу дуже складно.

Видалення бруду

Очищення оброблюваних елементів - важливий етап. Щоб фарба лягла рівномірно, потрібно видалити з них пил і бруд за допомогою вологої серветки. Якщо є іржа, потрібно зачистити її наждачним папером дрібної зернистості, а потім прибрати залишки забруднень сухою ганчіркою. Після ретельного промивання поверхні повинні як слід просохнути. Прискорити процес можна за допомогою фена або спеціального осушувача зі стисненим повітрям.

Знежирення

Процедура допомагає підвищити адгезію - з'єднання фарбувального складу з поверхнею, і запобігти утворенню дефектів під час нанесення фарби. Для цих цілей використовується тканинна серветка без ворсу, змочена в спирті, ацетоні або Уайт-спірит.

Усунення дефектів

Якщо на деталях є тріщини або відколи, їх потрібно закрити шпаклівкою. Рекомендована температура для шпаклювання - + 20 ° С. При більш низьких показниках матеріал твердне дуже погано.

Після повного висихання шпаклівки зачищаємо поверхню наждачним папером, а залишки пилу прибираємо сухою серветкою. Елементи з текстурної поверхні не шліфуються. Їх необхідно обробити спеціальним гелем-пластифікатором.

Грунтування

Найкраще для грунтування деталей автомобіля підходить грунт-емаль на основі акрилових компонентів. Грунтувальний матеріал наноситься в 2 або 3 шари таким чином, щоб кожен попередній шар як слід просихав.

Грунт-емаль швидко застигає і має високу стійкість до частих перепадів температури. Фахівці рекомендують використовувати фарбувальний склад і грунтовку однієї марки, що забезпечує хороше зчеплення фарби з оброблюваною поверхнею.

Фарбуємо без патьоків

Перед нанесенням емалі підготовлені елементи авто потрібно ще раз знежирити. Рекомендована температура в приміщенні під час фарбування - + 18 + 22 ° С. Якщо фарбувати при більш низьких температурах або на протязі, є ризик утворення патьоків.

При використанні аерозольних складів рука з балончиком повинна знаходитися на відстані не менше 20 см, при цьому рухи виробляються у напрямку зверху вниз. Емаль наноситься в 3-6 шарів. Перш ніж робити наступний шар, дайте просохнути попередньому.

Чи є нюанси при фарбуванні пластика салону автомобіля?

Щоб процес фарбування пластику салону дав потрібних результатів, слід врахувати деякі нюанси. Перше - правильний вибір фарби. Для шкіри добре підходять вінілові фарбувальні склади. Щоб пофарбувати панель приладів, застосовується емаль з маркуванням «dash panel». Для інших пластикових елементів підійде будь-яка автоемаль в банках або балонах.

Глянцеві склади надають салону презентабельний вигляд і відмінно поєднуються з матовими поверхнями.

Технологія правильної фарбування:

  • перед початком фарбування потрібно ретельно струснути балончик протягом 3-5 хвилин;
  • щоб фарба розподілялася рівномірно, з розпилювача балона потрібно регулярно прибирати фарбу, яка накопичилась;
  • перший шар повинен бути тонким, наступні більш насиченими;
  • якщо виник патьок, слід обробити його шліфувальної папером з маркуванням P1000-1500, очистити поверхню, знежирити, а потім знову пофарбувати;
  • для захисту емалі від подряпин використовують спеціальний автомобільний віск.

Протягом тижня після фарбування не варто мити оброблені поверхні миючими засобами з агресивними компонентами. Якщо є необхідність вологого прибирання, краще зробити мильний розчин, змочити в ньому м'яку тканинну серветку і акуратно видалити забруднення.

Фарбування пластику в автомобілі - не так вже й складно

Аерозольні фарби використовують не тільки для салону, але і для фарбування деталей кузова - бампера, пластикових накладок на пороги і інших елементів. Дотримуючись рекомендацій фахівців, можна швидко і якісно перетворити автомобіль будь-якої моделі. Головне, правильно підібрати фарбу, відповідально підійти до процесу і дотримуватися всі етапи фарбування.

Рекомендуемые статьи

Категорії